Darmowy Kurs CSS

UWAGA ZMIANY W PŁATNOŚCIACH ZA ŻYWIENIE - SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE STOŁÓWKA/DEKLARACJE                        UWAGA ZMIANY W PŁATNOŚCIACH ZA ŻYWIENIE - SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE STOŁÓWKA/DEKLARACJE                        UWAGA ZMIANY W PŁATNOŚCIACH ZA ŻYWIENIE - SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE STOŁÓWKA/DEKLARACJE                        UWAGA ZMIANY W PŁATNOŚCIACH ZA ŻYWIENIE - SZCZEGÓŁY W ZAKŁADCE STOŁÓWKA/DEKLARACJE                  

Projekty edukacyjne w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 w klasach 1-8.

Powiększ

Na skróty

Zobacz galerię

  • Ø  Uczniowie klasy: 1a, 1b i 1c w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024 wykonali jako projekt edukacyjny ilustracje do wierszy J. Brzechwy. Uczniowie zapoznali się z twórczością poety, a następnie sporządzili ilustracje do wybranych wierszy.

  • Ø  Uczniowie klasy: 2a, 2b i 2c w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024 wykonali jako projekt edukacyjny ilustracje do wierszy J. Tuwima. Uczniowie wysłuchali wierszy, a następnie przygotowali do nich rysunki. W bibliotece szkolnej odbył się również klasowy (2c) konkurs recytatorski wierszy J. Tuwima . Dzieci z dużym zaangażowaniem recytowały znane i lubiane utwory autora, np.: „Pan Hilary”, „Dyzio Marzyciel”, „Murzynek Bambo”, „Zosia Samosia” i wiele, wiele innych. Laureaci otrzymali dyplomy i nagrody książkowe.

  • Ø  Uczniowie klasy: 3a, 3b i 3c w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024 wykonali jako projekt edukacyjny ilustracje do książki „Doktor Dollitle i jego zwierzęta”. Dzieci zapoznały się z lekturą i zilustrowały wybrane przygody bohaterów. Uczniowie z kl. 3b wcielili się w postacie z książki przygotowując fantazyjne, dziwaczne i baśniowe kostiumy oddające charakter bohaterów.

  • Ø  Uczniowie klasy: 4a, 4b i 4c, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024, przedstawili w formie komiksu przygody bohaterów lektury „Mikołajek”.

  • Ø  W ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024 uczniowie klasy 5a i 5b napisali własne zakończenia lektury „Chłopcy z Placu Broni”, powstało wiele interesujących historii. Wybrane opowiadania zostały odczytane.

  • Ø  Uczniowie klasy: 6a, 6b i 6c w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024, napisali list do wybranego bohatera literackiego. Adresatami listów były następujące postacie: Ania z Zielonego Wzgórza, Adam Cisowski z lektury „Szatan z siódmej klasy”, Staś Tarkowski, Mikołajek, Marcin z lektury „Sposób na Alcybiadesa”, Pan Kleks z „Akademii Pana Kleksa” i inni.

  • Ø  Uczniowie klasy: 7a i 7b, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024, przeprowadzili wywiady z rodzicami lub dziadkami na temat: „Co czytali, jak byli w wieku szkolnym?”. Ulubione książki rodziców i dziadków to: „Quo vadis”, „Pan Wołodyjowski”, „Potop”, „Ogniem i mieczem” Henryka Sieniewicza, „Chłopi” Władysława Reymonta, „Ania z Zielonego Wzgórza”, „Lessi wróć”, „W pustyni i w puszczy”, „Syzyfowe prace”, „Puszcza Jodłowa”, książki Edmunda Niziurskiego, Zbigniewa Nienackiego, Hanny Ożogowskiej i innych.

  • Ø  Uczniowie klasy: 8a i 8b w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024, przygotowali prezentacje multimedialne na temat ulubionych książek.

    Wszystkie prace uczniów wykonane jako projekty edukacyjne w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na rok 2024 zostały zaprezentowane na wystawie w Bibliotece Szkolnej.

Szkoła Podstawowa im. J. Kochanowskiego w Piekoszowieul. Częstochowska 110, 26-065 Piekoszów,
tel.: (41) 306 10 28, e-mail: zpopiekoszow@poczta.onet.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone.